Rabia1309 merhaba Rabia allah bağışlasın. Geçmiş olsun. Ben de meme reddi yaşadım zor bi doğumdan ve sonrası da acı vericiyydi. Bir de meme reddi olunca iyice kendimden geçmiştim. Ama pes etmedim emzirmeyi çok istiyordum. (Bu bir baskı değildir) eğer emzirmek istiyorsan şöyle bir motivasyonun olsun,biberon ve meme tamamen farklıdır birinden süt hızla gelirken diğerinden ancak çaba ile gelir. Bebişte çabasızlığs alıştı tembellik ediyor bebişi al ve göğsünü kahverengi kısmı ile vermeye dikkat et , o sürede kendini sıkarak ağlayacaktır uu kıyamet Biile koparır ufacık boyuyla üzülme, reddettiği emme çabası sen değilsin. Ağladığında sakinleştir yürüyerek emzirmeyi dene, zıplayarak dene. Baktın olmuyor çırılçıplak soy , sende soyun karanlık ortamda dene, yine göğüs ucu tutturamadın ise silikon uçla dene daha kolay kanar. Neys3 buraya kadar geldik bebiş inanılmaz inatçı çıktı ise soyunuyoruz ve duşa griyoruz , su üzerinizden akarken emzirmeyi deniyorsunuz, bu en yüksek ihtimalle tutacak olanıdır. Pes etmeyin, çünkü başarırsınız. 🌺