HiraNurveAnnesiii merhabalar ben 40.çıktıktan sonra götürdum özel hastaneydi detaylı bakıldı yani 6 aylık ve 1 yaşında da gelinmesi gerekli dedi doktor bana ozmanlar gene götüreceğim benim küçük kardeşimde 1 yaşından küçüktü sanırım götürdüğümüzde az bi astigmat var demişlerdi biraz daha büyüsün gözlüğe başlayalım dediler küçük şuan anlamaz diye vermediler keşke verselerdi ozman şuan mesela 9 yaşında her 6 ayda bir kontrole gidiyoruz derecesi büyüyor doktor değişikliği yaptık neden ozman vermedi gibi şey söyledi ve ozmanlar da 4 5 yaşında olunca getirin felan dedi yani bide