3.ayında sağlık ocağı rutin kontrole çağırmıştı oradaki doktorumuz baktı benim kucağımda dururken. Sadece bir aletle göz bebeklerine ve takip etmesine falan baktı o kadar herhangi bir damla falan damlatılmadı. Ama ben yine de bir göz doktoruna götürmeyi düşünüyorum.