Kuzeyim09 Bugun 4 aylik asimizi olduk bebegim mizmiz sürekli ateside 38 oldu ilik dus aldirdim calpol verdim dusti gibi oldu simdi yine38 oldu ya nasil düşüncek bu ated tekrar dus aldirsam bis e olurmu
Omom Kuzeyim09 38 derece çok korkmanızı gerektirecek bir ateş değil. İstiyorsanız aldırın tekrar duş içiniz rahat edecekse. Aşı ateşi bir gün sürer yarına bir şey kalmaz ve genelde 38ten yukarı çıkmaz
Kuzeyim09 Omom ih ih diyor surekli dayanamıyorum bende ya o oyle yapınca 😥 simdi bi tekrar dus aldiriyim
Kuzeyim09 Yaramazcocuklar parol surup yok evde malesef. Aticam bu calpolu zaten bi ise yaramiyor parol alirim yarin artik
Mavilimonn Bizde bugün olduk, eklem yerlerine ıslak mendil koyuyorum vücudunu siliyorum balkona çıkarıyorum cam kapı açık
Mavilimonn Bizde bugün olduk, eklem yerlerine ıslak mendil koyuyorum vücudunu siliyorum balkona çıkarıyorum cam kapı açık
Kuzeyim09 Mavilimonn ayni sekilxe acik bizimde bende bez koydum basina koltuk altına filan ilik suyla