53 günlük bebeğim 3 gün çok kustu, doğduğundan beri reflüsü olduğu için ilk gün pek sıkıntı yapmadım ama sonraki günlerde çok yoğun bir şekilde devam edince hastaneye götürdük idrar, kaka, ultrason istendi hiçbir şey çıkmadı sonra kan tahlili istendi, kan değerlerinin çok düşük olduğunu söylediler acil kan takviyesi yapılması gerek deyip Bursa’ya sevk ettiler 4 çelik Hastanesine . Orda hemotoloji doktoru olmadığı için ordan da fakülteye sevk ettiler, 9 tüp kan alındı sıvı takviyesi yapıldı, 7 ve 7′nin altına düşünce kan takviyesini yaptıklarını söylediler, aybarsın ki 8′di. Demir lacını başlattılar ve 10 gün sonra kontrole çağırdılar, sürekli bu şekilde takip altında kalıcakmış, yaşayan var mı bu durumu? Kalp krizine kadar gidebileceğini söylediler.