Kızlar bebegimin gözü içi ve dışı 3 gündür aşırı kızarık
saglık ocagına görtürdüm gentagut yazdı 2 gündüz kullanıyorum ekstra sütümden sıkıyorum fayda etmiyor sürekli ovalıyor gözlerini yaşayan var mı ne yaptınız aceba çaylı pamuk koymaya calışıyorum izin vermiyor 🚨