Nurikooo Nur20212 vardı kuzum, fazla ayakta kaldığımda bile çok kötü hissediyordum, sanki patlayacakmış gibi bir baskı yapıyordu damarlar, ama şükürler olsun ki geçti🤲🏼🌿🥰
yrnhrz Nur20212 merhaba bahsettiğiniz ağrı ve baskı hissi geçtimi acaba doğum yapalı 3 ay oldu aşırı baskı hissi var