Pamuk 25 günlüğüz. Uykuya geçmede sorun yaşıyoruz. Örneğin bugün saat 1 de emzirmeye başladım. Altını değiştir emzir derken saat 2 oldu. Banyosunu yaptırdım ve sonrasında tekrar emzirdim 3-5 dk emip kucağımda uykuya dalıyor. Beşiğe koyunca uyanıyor. Bir kaç kez uyandı uyudu. Gazını da aldım ve saat 4 bucukta uykuya daldı. Uykusu genelde 3 saat sürüyor. Şimdi bu cocuk uykusunda acıkır mı? Ne zaman uyandırıp emzirmeliyim?
Mehtaptvz Pamuk ben 15 gunden sonra onun uyanıp emmesini bekliyordum ama sarılık olmadiysaniz bu sekilde yaparsınız sizde zaten en fazla belki 2-3 kere 4saat uyumustur 2 saatte bilemedin 3 saatte bir uyanirdi cunku
Pamuk [bilinmeyen] hemen uyanır. Bir de herkes yeni doğan bebek işitmez çok diyor ama benimki en ufak sesi bile algılıyor. :( kaç saatte bir emziriyorsunuz 1 aylık bebeği ve kaç dakika?
Pamuk [bilinmeyen] dediğinizi denedim. Sütümü sağıp biberonla kucağımda uyurken verdim 60 cc den 40 ccyi içti. Biraz pışpışladım geri uyudu. Tavsiyeniz için teşekkürler 😊 🙏🏻