HazalMR Merhaba anneler oğlum 4 aylık ve idrarını yapmıyordu bayadır doktora götürdük enfeksiyon çıktı be sunnet yaptırırsanız daha rahat eder ve erken olması daha iyi dedi ve bizde sunnet ettirecegiz boyle erkenden sunnet ettirip atlatanlar varmı iyilesme sureciniz neydi neler yaptınız ne giydi bez bagladinizmi beni bir aydınlatırsanız cok sevinirim 😢
Yasemin38 HazalMR evet canım erken olması çünkü bezliyken daha çabuk iyileşiyor. Hiç korkup tedirgin olmayın. 1 hafta sürmeden iyileşmiş oluyor😊1 beden büyük bez kullanabilirsiniz. Doktorunuzun verdiği ilaçları kullanırsınız
tostosumm HazalMR canım 3 ay 5 günlüktü sunnet oldu bebegimde idrarını yaparken çok ağlıyordu hatta pipisi sisiyodu gittik doktora baktı hafif bi bitisiklik var dedi açtı dedim sünnet yapmak istiyoruz hemen gün verdi 1 hafta sonraya iyiki yaptırdım 1 beden büyük bez aldım onu bağladım sürekli zaten doktor krem.ve şurup yazıyor pansuma çağırıyor ve ilk gün zordu ama diğer günler çok güzel geçti hiç sorun yaşamadım 3.gün ben izmire bile gittim valla o derece düzeldi yani canım
Fahriye_sb HazalMR tahlil mi yaptı doktor idrardan benim bebegimde idrarını az yapıyor bu ara ağlıyor mu çok bi de idrardan sebeb
gozpariltisi HazalMR Hiç endisen olmasın bizde 4.5 aylıkken zorunlu sünnet yaptırdık ilk çiş sıkıntı sonra bir zorluğu yok sık sık bez degistirdik 3 günde normale döndü 3.gun beze yapismisti zeytin yağı sürmüştük bezi öyle çıkarmıştık ama oğlumun herhangi rahatsızlığı olmamıştı
HazalMR Balkuzucuklarinannesi Erencinarinannesi Yaramazcocuklar gozpariltisi aakar tostosumm Yasemin38 hepinize cok tesekkur ederim cevapladiginiz icin ben asla buyumesinden yana değilim kesinlikle hatırlatılacak bir anı degil ne ben nede eşim istemiyordak hatta bu dugun bilmem seyler bana cok sacma ayıp geliyordu neyse biz doktora sormustuk 6 aydan sonra dedi üroloji goturduk 3 aylıkken yaptırsaydınız suan sizin icin daha iui dedi enfeksiyon var rahatlar cocuk dedi sabah randevu aldik ve ben cok korkuyorum cok cani yanacak diye ama tecrubeleriniz icin cok sagolun 🥰
aakar @HazalMR 30 günlükken yaptırdık, erken olması daha iyi hem anlamıyorlar hem de idrarı kendi kendine iyileştiriyormuş, bir haftaya düzeliyor zaten merak etmeyin. Geçmiş olsun 🙏🏻
HazalMR Fahriye_sb evet idrar tedti ge kültürü istedi normal testte cikti idrar külturu henuz cikmadi fakat bir anda durup dururken krize gorer gobo agliyor canı yaniyor demekki ondan
Erencinarinannesi HazalMR 5 aylıkken yaptırdık bezle çok rahat iyileşti ilk gün e bebek ten sünnet külodu alıp önünü çıkarmıştım onu koymuştum bezin içine ikinci gün onu da çıkardık zaten bir hafta da tamamen iyileşmişti
Balkuzucuklarinannesi Erken yapilmasi iyi diyorlar bende daha yaptirmadim çevremdekiler bekle büyüsun diyorlar ama bakalım
tostosumm HazalMR lokel anesteziyle yaparlar canım hissetmiyor bile sonrasında ağlıyor okadar küçükken daha iyi aslında bezli olduğu için hemencecik iyileşiyor allahım şifa versin çabuk toparlasın bebiş kendini inşallah canım
Selna HazalMR geçmis olsun benim oglumda 4 aylıkken aynı sorundan zorunlu sünnet oldu hiç korkmayın ilk çişini yaparken biraz ağladı sonra geçti hiç uykusunu felanda etkilemedi doktorun dediğini yapın ilacını kullanın bir hafta sonra geçer inşallah ama şunuda ekliyeyim ben arada birde ilaçtan hariç kantoron yağı da damlattım oda çabuk geçiriyor tabi iki üç gün sonra başladım önce merhemini kullandım.
Ocak2021 HazalMR 40 gunlukken ettirdim hareketsiz oldugu için çok rahattı herhangi bir aglamasi huzursuzluğu olmadi sünnet kilodu kullandık . 1 haftada iyileşti.
HazalMR Fahriye_sb valla bir goster derim idrari agir kokuyormu peki benim gece 11 de mama veriyorum uyutuyorum sabah hic yapmamis altinida acıyorum bir saat sonra yapiyirdu ve koyu renk agir kokuyor
MuslumElifAhlas Biz 2,5 aylıkken olduk bir beden büyük bez kullandık ilk 3 4 gün bardak koyduk canı acımasın diye sonrada iyileşti çok şükür 😇 Erken olması daha iyi bencee hem daha çabuk iyileşiyor hemde o acıyı hiç hatırlamayacaklar
AND-20 HazalMR biz 2 aylıkken yaptırdık hızlı iğleşiyo 4.5 aylık olduk şu an dönüyo bizimki tek sıkıntı o olur ilk çişte ağladı sadece sonrası rahat olmuştu. Bez takmıştık biz bi sıkıntı olmadı doktorun verdiği kremi bol bol sürdük 2 gününde normaldi. dikişler de 1 hafta içinde düştü zaten.. büyüyünce daha çok sıkıntı hareket etmek isticek şimdi en azından oyalayabilirsin
HazalMR AND-20 simdi yaptirdik eve gelirken isedi bir agliyorki uyuyakaldı simdi uyaninca napicaz bilmiyorum cok zormus kurtuldum ya hemen iyileşsin rahatliyim ya
AND-20 HazalMR uyanınca hızla yorup uyutun gezdirin yoksa durmaz duş almaya başlayınca da gündüzleri duş aldırıp uydurursun uzun uyur sabah akşam duş aldırıyorum ben iyice iyileşince 2 güne bi yaptırdım iyi oldu hem ılık olduğu için dikişleri hızla eriyo