Valla biz de aynı durumdayız benim kız da 11 aylık oldu dişlerden iştahsızlık başladı genelde sıcak yerine soğuk yemeyi tercih ediyor havalar malum içi yanıyor çocuğun herhalde soğuk oldumu yine bi kaç kaşık fazla yiyor iki gündür pancar çorbası yapmıştım sadece onu yedirebiliyorum artık yesin de ne yerse yesin moduna girdim şimdide yarına ne yapsam da yer diye düşünüyorum kara kara inşallah geçer bu iştahsızlıkları yaa😒