Merhaba sezaryen doğum yaptım 4 ay oldu ilk 3 ay kanamam devam etti doktorum düzene girmesi için doğum kontrol hapı verdi 1 aydık kullanıyorum ama kanamam yine devam ediyor ara ara. Bugün doktora gittim patoloji önerdi farklı doktora gittim gerek yok rahim duvarından parça alınmasına izin verme ilaç tedavisi önerdi. Kanaması uzun süre devam eden oldu mu sizce ne yapmalıyım kararsız kaldım . Teşekkür ederim şimdiden