Emine9642 bence alıp denemelisin benim hemen iyileşmeye başladı çok faydasını gördüm benimde 20. Günde açıldı hemen iyileşmeye başladı krem zaten yanık tedavisinde de kullanılıyor sezeryan izi içinde çok veriyorum dedi bu kremi dr yani etkili bi krem ben iyi ki kullanmışım dedim çünkü çok ağladım RİF kullandım hergün pansuman yaptım iyileşmedi bu kremi dikişlerim açıldıktan bi hafta sonra kendi Dr um söyledi korona olduğumuz için çıkamamıştık dışarı muayene de olamadım fotoğraf yollamıştık Dr a aldırdık kullanmaya başladım hemen etkisini göstermeye başladı Dr una sorarak alıp kullanabilirsin istersen