Emine9642 15 Haziran’da doğum yaptım dikislerim çıktı ancak vajinam hala açık dikişler tutmamış yaşayan yada bilen varsa ne yapabilirim yardımcı olabilir mi?
Aslan1720 Emine9642 benimde dikişlerim açılmıştı korkudan hiç bakmamıştım 10 gün sonra farkettim hemen dogum doktorumu aradım 3gün antibiyotik kullandıktan sonra tekrar dikiş atıldı ve iyileştim
bikerem Emine9642 sanirim dikissiz kesisiz dogum yaptiniz,muhtemelen vajina genislemistir ve toparlanacaktir
Cokilerce Emine9642 15 aylik oglum benim dikislerin bir kismi acikta 40 defa gittim kapanir dediler kapanmadi en sonda bu sekilde kaynamis bir sıkıntı yok ilerde estetik olursunuz rahatsiz olursaniz dediler 🤷🏻♀️
Emine9642 Mlke301020 evet iki defa doğum yaptığım hastanenin aciline gittim kendi kapanır diye gönderdiler ama bir ay oldu hala kapanmadı
Bhrtrln Açıklık derken o vjına genıslemesı olmaSın gördüğünüz bnde normal Doğum yaptım hatta 35 dikişli
Mlke301020 Emine9642 açılmıyor mu hiç olmadı eşiniz erken saatte gitsin size sıra alsın ertelemeyin bence
Emine9642 Mlke301020 Özel hastaneye gideceğiz artık ama doğumu nerde yaptıysanız oraya gidin derler galiba
Aysgl_omrasf Emine9642 demezler siz zamna kaybetmeden gidin enfeksıyon kaparsanız Allah korusun lohusayken çok tehlikelı enfeksıyon dikkat edın
Goncagibi Emine9642 ben İlk kez doğum yaptım tam olarak bilmiyorum kime sorduysam bişey olmaz dedi sanırım benim de dikişimde sorun var ama ağrı veya kanama olmadı sadece çok kötü bir koku var