Sakinee Umutegem
takmadık, oğlum o zamanları 1,5 yaşındaydı ve oynamak için çıkar diye tercih etmedik takmayı. Şuan yukarısı kullanılmıyor. Büyüğü şimdi 2,5 yaşında aşağıda yatıyor küçüğü de 11 aylık yatak odasında kendi beşiğinde yatıyor. Küçüğü biraz daha büyüsün yatakları ikiye ayırıcam öyle yatırıcam 😊