Merhabalar bebeğim tam 18 aylık. Hamileyken karnımda durmazdi doğdu yine aynı şekilde devam etti. Hareket olarak oturma , dönme, emekleme ve yürume evreleri erken gerçekleşti.
Ben şuana kadar merak duygusu yoğun kesifci olarak nitelendiriyordum çocuğumu . Şuan memleketteyiz bziimle vakit geçirenler hiperaktif mi bu demeye başladı. Haliyle kuskulandim ayrıca egitimciyim araştırma yapmayı da severim. Her neyse okudum vs her hareketli çocuğun hiperaktif olma durumu yok zaten. Ama Dürtüsellik konusu kafamı karıştırdı.
Bebeğim sandalyeye, masaya herhangi yüksek biryere çıkar ve düşüceğini düşünmeden hareketlerde bulunur. Haliyle çok kaza geçiriyor.
Bebeği bu durumda olan anneler veya bilgi sahibi olanlar kafamdaki soru işaretlerine çözüm olabilirler mi ?