Dorukpasa memeyle kavga ediyor, sık sık ama sorunlu bir şekilde emiyorsa gazdır. Gaz cıkarmak için genelde emerler sonra kendilerini atarlar aglarlar. 3 aylık olduk hala bitmedi. 🤦🏻♀️
Gaz cıkarmak için beni emiyor. Sonra aglıyor kaldırıyorum rahat bir şekilde cıkarıyor gazını. Yedigim birşey de bebege dokunuyor olabilir. Ben belli bir süre ne oldugunu anlayana kadar çikolata süt, yumurta kahve asitli içecekleri kesmiştim. Ne zaman çikolata yesem o gun veya ertesi gün emdikten sonra çok huzursuz olurdu aglama krizlerine girerdi. Dene istersen Bi