Berk2020Mert2008 ftmm 1 yaş aşımızı bugün olduk kusma değil ama aşırı bir sıvı kaka yaptı akşam üstü bende aşımı yoksa üşüttük mü diye düşündüm 3 tane aşı olduk bugün.