melooooo limon ve taze zencefili kaynatıp ılıyınca içebilirsin, limonlu ve ballı ılık su da çok iyi geliyor bana. Ben bu şekilde 3-4 günde atlattım, bebeğime de hapşırık ve burun akıntısı geçti ama o da 1-2 günde toparladı kendini, burnunu açık tutmam için serum fizyolojik önerdi doktor, zaten anne sütü ilaç oluyor onlara..