Merhaba sevgili anneler.benim kızım 3,5 aylık anne sütü ve ara ara mama şeklinde besleniyoruz.Meme reddi yaşamamak için mamayı genelde kaşıkla veriyorum ama bazen kaşık zor geliyor mamayı biberonla uykuda vermeye başladım.Uykuda biberon yine de meme reddi yapar mı sizce??