Kızlar nutrica fantomalt toz mama kullanan var mı aranızda bebeğinizde ne gibi değişiklikler oldu 2 haftadır kullanıyoruz güzel kilo aldırdı ama zaten hiperaktif bir bebebekti şimdi aşırı aşırı aşırı hiperaktif akşama kadar zerre yerinde durmuyor enerji patlaması yaşıyor resmen bu şekilde devam ederse mamayı bırakacağım kullanıp benimle aynı şikayeti olan var mı