Sinem68 Hanımlar bebegime 1 yaş aşısı yaptırdım kollarında sorun yok ama bacagında aşı yerinin içi şiş gibi bir sorun olurmu?
Kadifemsii Sinem68 şişlikler olabiliyor normalmiş bizde dün aşıya götürdük kızımı dünden bu sabaha ateşi aşırı yükseldi şimdi şükür iyi