Ahsen_serife78 Edanurecemnur Benim kızım da 2 810 doğdu dört aylığında 5000 di bence gayet iyi kilosu zaten önemli olan kilosunun çok olması değil bebeğin sağlıklı kilo alması canım
oyanamoy Edanurecemnur Bizim doktorumuz ilk 3 ay ayda1 kilo almasi lazım demişti. Sonradan daha da az aliyor bebekler. Sizin bebiste tam 1 kilo almamis ama sağlık sorunu yoksa kafana takma bence. Her bebeğin bünyesi aynı değil.
rmeysakutlu Bildiğim kadarıyla normal olan bebeğin 4-5 ay civarı doğum kilosunun iki katına çıkmış olması gerktiği seninki de bu hesapla gayet normal gözüküyor 🙏🏻