İyi Akşamlar kızlar
2 aylık kızım son 2 gündür sadece sol göğsümü sakin bi şekilde emiyor sağ tarafta en fazla 5 dakika sonra ağlamaya başlıyor
Kötü olan tarafı şu ki daha büyük ve daha dolu olan göğsüm sağ tarafım orayı emmeyince cok acıyor
Sol göğsümü verince sakinliiyor ve karnını ordan doyuruyor
Bu neden olabilir acaba