Elifmoms Kızıma bir türlü ilaç içiremiyoruz. Kendini parçalıyor kaşıkla vs verince kusuyor yada bogazın da kalıyor 🤒 kolay ilaç içirmenin bir yöntemi var mı bacımlar 🤔
Elifmoms nursocum bizde ilk defa antibiyotik kullanıyoruz 😔 tadını sevmedi galiba zorlayınca da kusuyor malesef iğneye çevirdi doktor
Elifmoms Yaramazcocuklar 18 aylık normalde bizde sorun yaşamıyprduk ama hasta oldu şuan o yüzden hiç bir ilacı içmek istemiyor