Hilal03 3 ay önce doğum yaptım göbeğim yüzünden hiç bir pantolonum olmuyor bu göbek nasil gider kızlar yardım
Edanurkya Hilal03 Gitniyorrrr 😵 fazla kilolarım gitti fakat göbek duruyor doktorum kendin sporla sistemle demişti sporu dnryebilirsn canim
2bebelianne__ Hilal03 bnde aynı durumdan muzdaribim 10 aylık kızım var göbek hala duruyor 62 kiloyum bikini bile giyemem korseli mayo bakıyorum hatta tatil ıcın😂
ilahiyatci_Mom Hilal03 doktorum düzenli mekik cekersen gider demişti ikinci aydan itibaren fokuz ay oldu doğum yapalı hala çekmedim 😦
Eymencvk Hilal03 spor yapın mekik bazı harektler bar benm amniyon sıvım fazlaydı sezeryan oldum ikiz karnı gibiydi göneğim coktu evde yaptıgım egzersizler sayesinde gitti biraz daha var üstüne düşersem düzenli bir şekilde onlarda giidcek sarkmam olmadı hiç
MNMD Gitmiyor bence benimki olduğu gibi duruyor 😐 Zayıfladım hatta hamile kalmadan öncesinde daha kiloluydum. Bu kadar zayıflamama rağmen gitmedi 🥴
DOLANDIRICI ilahiyatci_Mom ikinci aydan sonra baslanilabilormi mekige ben ceksem acaba gunde kac kez cekilio kizim 2 ay 13 gunluk
Hilal03 Psikolojim bozuldu yemin ederim hamile gibi göbeğim var çevremdekiler patavatsız hamile misin göbeğin daha duruyor falan filan
Selin Hilal03 banada aynı diyorlar çok üzülüyorum 😔bı ara elbise bakmaya gıttım orada ki kız bana bu beden size olmaz hamılesınızya dedı ben şok tabı gulsemmı uzulsemmı bilemedim kızı da bozmadım 😂aslında fatura fılan yatırırken bı de atm kuyrugunda beklemuyosun hamıleyımya hop öne geç 😂😂😂
Tahannesi25 Maalesef gitmiyor Bende aynı durumdayım doğumdan önceki kiloya döndüm ama göbek hala aynı görende yinemi çocuk var lafını duyuyorum , kendime baktıkça bakımsız hisseder oldum artık
Hellolo Benimde sezeryan 40 günmkdku herkes aaa göbeğin inememiş kalacak diyor diyenlerin hepsi normal doğum yapmış göbekliler çok dert etmiyorum ben açıkçası normalde doğursan bir süre sonra göbekleniyoruz😂
DOLANDIRICI Eymencvk biberiye yagi mi surup strecliyoruz abba bnde deniim 2 aylik oldu kizim gobegim hala 4 aylik hamileymisim gibi
Aysun1983 Hilal03 kızımda korse takmadım spor desteği ile 2 yılda anca eski halini aldı ama bu sefer lohusa korsesi taktım doktor illa takacaksın dedi kısa sürede çok iyi toparladı şu an 57 günlüğüz 10 gündür diyetteyim kilo verdikçe de küçüldü yalnız 2. Sezaryen olduğu için biraz sarkma olacak diye paniğim bende inş olmaz
17062019 Aysun1983 Benim de 2. Sezeryanım. Oğlum 2 yaşında. Düzenli bel ve göbek hareketleriyle sıkılaşıyor. Bende çok korkmuştum ama korktuğum gibi olmadı
Dn123 Eymencvk bende wvde korse takıyorum oda terkeriyor . Biberiye yağını duymuştum. İncelme oluyor mu cidden
Arzukeskn 8 ay oldu sezeryan doğum yapalı hamilelikten önceki kilomun 47 ile kaldım altındayım şuan 45′im birazda genetik galiba ama bende dikkat ettim tatlıyı çıkardım hayatimdan şeker yok ekmek çok az bol sıvı hareket terleme ve hiç göbek kalmadı
ilahiyatci_Mom Hnde bizzat öyle söyledi ama benm ikinci ayda hala dikişlerim cok agrıyordu tam altı ay agrısı gecmedi zonkluyodu adeta yapamadım suan bir haftadır ekmeği kestim leslie yapıyorum ve bölgesel hareketler seklinde ilerliyorum ama bebeğim gece hiç uyumuyor o yüzden ödemim iki kat arttı
Hnde ilahiyatci_Mom Hım bende zumbayapmak istiyodum bu yüzden yapamıyodum 3. Ay doldu benimde bı sıkıntım yok ağrım fln sadece diyetle de çok hızlı verilmiyor benim yarim kilo yarım kilo düşmeye başladı ekmeği kesince