Benim bebeğim 1bucuk aylık kendiliğinden uyuyor karnı tok gazı olmayınca,bazende memede uyuyor ama gazını çıkarırken uyanıyor sonra uykuya devam ediyor,sallamayı yada başka birşeye alıştırmak istemiyorum bu böyle bozulacak diye korkuyorum hep böyle kalırmı acaba yada kalmassa ne zaman başlar kendiliğinden uyumaması