Kızım kilo olarak en başından beri zayıf bi bebek bunu sorun etmiyorum boyuda olması gerektiği gibi 76 cm şuan. Ama hal hareket ve konuşmada geride kaldığını söyledi çıldırdım resmen. Kaç kelimesi var diye sordu ben hep not alırım 34 kelimesi var anlamlı şekilde söylediği. Gel, git, otur, kalk ,bak, tut, yapma, aç-kapa vs ne bileyim her komutu alıyor şuan çok aktif bi bebek. Hatta sivri ısırdı yüzünü dün bugüne sordu hemşire bu ne yarası diye böyle dedim dönüp kızıma ay burana ne oldu senin üf mü oldu dedi benim kızım hemen kaşı kaşı uf cız dedi ona rağmen gelişim olarak geride buldum dedi. 5 aylık emekledi 9 aylık yürümeye başladı Allah aşkına kadının beklentisi neydi acaba geride kaldığını iddia etti birde doktora sevk etti beni bence görüş doktorla diye çıldırcam ya 😡😡