Kızlar neden böyle benim oğlum , 3 aylık elleri kolları dursun kendini uyandırması diye yarım kundak yapıyorum , ses çıkarıyor bu sefer , hiç dalmiyor , uyanıkken de 45 dakika duruyor ayık sonra da uyumak için ağlıyor , uyurken sallamak çok zorluyor beni