Kardelen2021 4.5 aylık bebeğim küvette fileyle yıkıyordum hep bugün Filenin baş kısmındaki plastik tutacak kırıldı bebeğim yüz üstü küvetin içine düştü çok şükür küvet suyla doluydu sadece küvet içe doğru daralıyorya sürttü alnını çok şükür yarım saat içinde kızarıklık geçti. Ama ben artık nasıl yıkayacağım bilmiyorum tecrübeli anneler fikir verir misiniz?
Berenkooommm Kardelen2021 ben leyene oturtup yıkıyorum suyuda çok seviyor o oynarken hemen yıkıyorum. Acelem varsa kucağımda yıkıyorum hemen
yokbecanim Kardelen2021 ben kullanmadım ama bi arkadaşımda görmüştüm küvetin içine küvet süngeri gibi bi şey yerleştiriyordu.bazı anneler de kucağında falan yıkıyor ama nasıl yapıyorlar bilmiyorum ben hep filede yıkadım.
1prens1prensess Kardelen2021 valla oğkumuda 3aydan beri banyoda kucakta yokıyordum kızım 4 aylık 1 aylıktan beri onuda kucakta yıkıyorum
balim5858 Kardelen2021 6 Aydan sonra kucağıma havlu serip yıkadım şimdi 16 aylık bazen terlikle bazen küçük bir Halı var evde onu seriyorum yıkıyorum oyunlarla
Kardelen2021 Berenkooommm 4.5 aylık şuan elimden kayıp gider oğlum çok seviyor suyu ama cesaret edemem ki
Berenkooommm Kardelen2021 2 aylıkkenden beri kucağımda yıkıyorum bacağıma havlu seriyorum kaymasın diye
Gamzebu 4 aylık kızım babası kucağına alıyor banyoda ayakta duruyorlar bende yıkıyorum normalde sevmez yıkanmayı böyle çok mutlu, 😃
Kardelen2021 Gamzebu bizde hep babasıyla yıkıyorduk ama yasaklar kalktı işten eve 1 de geliyor ben her akşam yıkıyorum en geç 9.5 10 gibi yatırıyorum aslında gündüz yıkasam evde oluyor ama bu seferde oğlum akşama kadar uyku uyanıklık arası beni yoruyor akşam yıkayınca misss gibi uyku çekiyor
Vuslat23 Kucagımda yııyorum 3 aylık kucagıma sol koluma yatırıp kucuk kare fıskıyeyı acıyom sol alttan gecen kolumla fıskıye suyu tutuyom sag elımle yıkıyom durularkende tamsmen sag elımde fıskıye, sırtınıda koluma yatırıyom sampuanlayıp duruluyom
Urasmmom Kardelen2021 1,5 aylık bebeğim küvetin içinde eşim eliyle kafasını tutuyor kucaklar gibi bende yıkıyorum
zeynnep Kardelen2021 20 günlükten beri kendim yıkıyorum bacagimin arasına havlu koyup oraya sıkıştırıyordum şimdi 1 yaşında desteksiz oturmaya başlayınca önüme oturtup yıkıyorum küvette beceremedim.
Mom0768 Kardelen2021 ilk yeni doğduğunda kayınvalidem yardım etti 2 aya kadar sonra ben onsn gördüğümle kendim yıkarım artık dedim ve o günden sonra hep kendim yıkadım bebeğimi. Kafasını yüksekte tutucak şekilde başının altına kendi battaniyesini yada ufak bir yastık koyup o şekilde yıkıyordum hiç zorluk olmadı şükür oturmaya başlayıncada dahada kolaylaştı
Yusufali06 Kardelen2021 ben hergün yıkıyorum. Haftada bir iki gün eşim evde oluyır birlikte yıkıyoruz. Başını sol elimle tutuyorum sağ elimle de yıkıyorum. Bazende başının altını kirli kıyafetlerini doldurup biraz yükseltiyorum o zaman tutmama gerek olmuyor. Yıkayınca da kıyafetler direk makina ya zaten