Gzde07 Aynı şeyleri yaşadım. Nisandan Temmuzun başına kadar.. Yani 14 aylık olana kadar yaptığım her şeyi çöpe attım. Kilo almadı, yemek çorba hiçbir şey yemedi. Yalnızca sütle beslendi. Ağladım, bağırdım, öfkelendim, olmuyor yapamıyorum dedim. Ağzını kitledi,açmadı, eliyle kaşığa vurdu.. Kilo desen, alımı söz konusu bile değildi. Ne zaman arka dilerim patladı çok şükür yemeye başladı. Yendiğini görünce sabah kahvaltılarına önem verdim çorbalarına un kattım. Çok şükür toparlanmaya başladı. O da bir süreç benim ki 14. Ayı buldu belki sizin bebeğiniz daha erken çıkarır 🌸