AlyaGulce Elektrikli pompayla süt sağarken 15 dk sağın deniyor , ama benim yaklaşık ilk beş dakika sütüm geliyor sonra duruyor hatta elimle bazı yerlere baskı yapıp bir süre daha devam etmesini sağlıyorum sizlerde 15 dk boyunca süt geliyor mu ?
Mbal AlyaGulce 20 dk sağıyorum. 5.5 aylık olduk yaklaşık 3 aydır sağıyorum her gün en az 6-8 kere. 17. Dakikada falan da geliyor. Bir de süt gelmese bile memeye süt üret bak lazım mesajı vermeye çalışıyorum. :)
Sinifcianne AlyaGulce evet gelir. 2 cocugumda da süt sağdım dedğiniz gibi ilk 5 dk gelıyor sonra gelmezdi bir gün sağarken içim geçmiş 5 dk bir baktım 13. Dk da şakır şakır gelmeye başladı. 15 dk aşağısına inmeyin bazen 20 dk hatta hem kanallarınız iyice acılır göğsünüz acılır alışırsınız.
Arenbuse58 AlyaGulce mamajo kullanıyorum ilk 5 dakkada gelmiyor ama sonra baya iyi süt geliyor 20 dakka boyunca sagdim her iki gogsumu
Sinifcianne AlyaGulce hayır etmedim ama göğüs alışıyor sonra tabi sertleşen yer varsa mutlaka elinizle masaj yapın.
Mbal AlyaGulce lansinoh marka çiftli elektrikli kullanıyorum. Bir ara az çekiyordu bi parçasının kenarı açılmış, manuel de alayım dedim çok acıttı canımı. Lansinoh elektriklinin ilk 2 dakikası masaj sonra sağıma geçiyor. 5. Dakikada falan sondan 2 çizgi aza ayarlıyorum 15 dk da öyle toplam 20 dk sağıyorum. Her sağımda 3-4 saatte bir 100-120cc arası geliyor. 5 saat falan olmuşsa gece 150-160cc olabiliyor. Aynı hızda gelmiyor aralarda duruyor 17. Dakikada falan yine geliyor ama.
Damla6117 Almila7421 benimde morarıyor o kadar çok göğüs ucu acısı çektim ki bu acı hiçbirşey hem birkaç dakika içinde uyuşuyor😂
Mbal Almila7421 yani alıştım herhalde dicem ama acımıyor pek. Manuel de almıştım bir ara elektrikli a çekiyor diye. Manuel çok acıttı mesela onu hiç kullanamadım. Dediğiniz gibi morardı ucu falan. Lansinoh ikili elektrikli kullanıyorum başından beri çok memnunum.
Damla6117 Almila7421 bazen kızım uyanmadıgı oluyor geceleri göğslerim dırın dırın oluyor rahatsız oluyorum diye sağıyorum o zaman 150ml filan çıkıyor bazen de sabaha karşı yani bu saatlerde emiyor sabaha karşı uyanacagı için yine sağıyorum emdiyse 75 100ml arası çıkıyor iki memeden gün içinde sağmıyorum bayadır sağsam da 30ml anca çıkar herhalde Kızan bütün gün memede süt mü kalır😂
Almila7421 Mbal bende ki e bebeğin markası elektrikli. 11 günlük bebeğim şuanda ama açık kalp ameliyatı oldu bu nedenle sütümü veremiyorum günlük sağıyorum. Maleaef döküyorum sütümü mesela en son saat 7 de sağmıştım 60 ml geldi iki göğüsten şimdi yine sağdım 120 ml oldu toplamda ancak en fazla 5-6 dakika sağabiliyorum normal mi
Mbal Almila7421 benim manuel aldığım da e bebekti belki kullanırım diye almıştım. Çok acıttı canımı kullanamadım. Sanırım sizin o yüzden canınız acıyor. Onun memeye oturan kısmı güzel değildi. Başlarda benim de az geliyordu son 1 aydır oldukça çoğaldı ki bütün kullandığım vitamin damla vs hepsini bıraktım. 5-6 dk sağım biraz az sanki. Devam etseniz daha çok sütünüz gelir ancak 11 gün için çok iyi miktarı. Zamanla düzenli sağımla artıyor. Biz de sağlık sorunuyla çok uğraştık çok ama çok zor olmalı. Allah bebeğinize sağlık mutluluk uzun ömür versin. Dualarım sizinle. 🙏💛
akidesekerii Almila7421 Çok geçmiş olsun Allah şifa versin ama neden döküyorsunuz, dondurucuya atsanız daha sonra verirsiniz.
Emine9642 Almila7421 dökmeyin sütünüzü ilerde belki bu şekilde sütünüz olmaz.sagdiginiz sütleri 3 ay boyunca buzlukta tutabilirsiniz
Almila7421 Mbal çok teşekkür ederim allah razı olsun kesilmesin sütüm diye elimden geleni yapıyorum bakalım insallah kısmetini kesmeyiz
Mbal Almila7421 yok yok hiçbir şey olmaz. Ben düzenli sağmaya başladıktan 1 ay sonra çok güzel çoğaldı. 7 saat uyumuşum bir gün 300cc süt sağdım. Ki mama almaya gitmiştik 2 aylıkken bir gün süt yok diye. Hiç canınızı sıkmayın en önemli şey güzel yemek yemek ve arada uyku. Sadece naçizane tavsiyem düzenli sağın. 4 saati pek geçirmeyin. İlk aylarda 2 saatte bir sağıyordum sonra 3 e çıktı şimdi 3.5 4 saat artık 5.5 aylık olduk çünkü.
Almila7421 Mbal anladım çok teşekkür ederim. Başka bi şehirdeyiz şimdi elimden geldiği kadar sağmaya çalışıyorum insallah bende çoğaltırım kesilmeden
Mbal AlyaGulce hiçbir şey yapmıyorum direk takıyorum. Zaten ilk 2 dakikası kendi otomatik masaj. Masaj kısmını atlarsan iyi sağılmıyor o önemli.