Sevgili anneler. Bebeğim 3 ay 7 günlük son birkaç gündür ağlama krizlerine giriyor pek emmek istemiyor biraz huysuz uykusunda problem yok. 4. Ay atağını burada çok gördüm. 4. Ay atağı 3 aylıkken yaşanır mı? Yoksa 4. Ayı doldurduğunda yani 4 aylık olduğunda mı yaşanıyor? Bebeğimin huzursuzluğu ve atak dönemi ile ilgili bilgisi olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim ☺️