Benim sabahları yaptığım bir tarif var. Bunu yaptığımdan beri haftada 600 gram aldı. Yumurta yemeyen bebek var ise deneyebilirsiniz :)
Tereyağını eritiyorum, tamamen eridikten sonra (yakmadan) bir yemek kaşığı Mısır unu koyup,eze eze kavuruyorum. Üzerine kaşar doğruyorum ve bir bardak süt koyuyorum. Bir tur karıştırdıktan sonra bir yumurtanın tamamını (beyaz-sarı) içine kırıp, hızlı hızlı karıştırıyorum. Kaşar eriyor, un pişiyor, yumurta kayboluyor derken 2. Dakikada altını kapatıyorum :) Üzerine ruşeym katıp, yediriyorum peşinden bir su bardağına yakın da kuru üzüm suyu içiriyorum :)
(14 aylık)
denedim haftada 600 gr aldı. Üstelik kahvaltı da bazen yemekte zorluk çektiği kaşar peyniri ve yumurtayı da böylece yedirmiş oluyorum :)
🌸