aloeverrra Kızlar rota virüs aşısı zamanımız geçti bazı sebeplerden dolayı şuan 5.5 aylığız ben 5. Ay içinde yapılıyor diye biliyorum doktorum 6. Ay aşısı ile birlikte yaptır daha etkili olur dedi bu şekilde yaptıran var mı ?
Bal91 aloeverrra ben yaptırdım canım hemşire beni yanlış yönlendirmiş tabi bid3 kabul etse sonravi doktora soralım dedi doktor 6. Ayda da yapılır dedi sıkıntı olmadı
Findikfistik aloeverrra Yani bildiğim kadarıyla rota aşısı 2 doz oluyor ve ilk doz en geç 3,5 aylıkken yaptırılması gerekiyor. O yüzden şaşırdım.