homosapiens Ayyy yorumlara baktım da o kadar zıt ki bazı yorumlar birbirine. Biri göğsün dendiğinden olmuştur demiş, diğeri de tam tersine sütünden damlat geçer demiş😬
Ben kendi tecrübemi anlatayım : Benim oğlumda da vardı 1 aya yakın sürdü sonra hiçbişey yapmadan kendiliğinden geçti. Hiç müdahale etmedim , tabi arada çok olduğunda ıslak bi pamukla temizledim. Uzun sürseydi doktora giderdim mutlaka ama burdaki geçmiş postlara bakınca normal olduğunu düşündüm. Umarım sizin de kendiliğinden geçer 🌸