Mamaqueen Malum hava sicak cok su iciyor kizim. Gece uyandiginda bi bakiyorum ustu islak cis gelmis. Bezin ön kismi sismis ama disardan elleyince islak degil citcitli badinin alt kisimlari islak degil sadeece gobegi islak. Bu nasil oluyor kafayi yicem😂
birkizbirerkekannesii Mamaqueen bazen benim kızımında öyle oluyo çok yüzüstü yatarsa eğer göbeğine geçiyo 🤷🏼♀️
Bulutyumurta Mamaqueen bezi bağlarken ön tarafını daha yukarı cekin yani göbek deliğinin üstünden bağlayın o zaman düzeliyor
zarifbirhanim Mamaqueen Dubaiyi özledin heralde demeye geldiydim 😀😀 ya bez büyük geliyor ya da gevsek bağlıyorsun. Ya da bez tam kavrayamiyor
Mamaqueen zarifbirhanim dubai muhabbeti ne cozebilmis degilim 😂 ya hep ayni bagliyorm son gunlerde cikiyor cis
zarifbirhanim Mamaqueen Askı için öyle diyorlardı bir ara 😀😀 bağlarken içeri doğru az katla o zaman çıkmaz
Zalimsin Mamaqueen markası aynı mı ya ben de Bi ara yaşadım bunu sanki markasını değişince düzeldi diye hatırlıyorum 😂