Tiko 21 günlük olduk daha erken doğdu oğlum. Sezeryan oldum mecburi onun ağrıları, bebeğe alışma süreci sarılık çıktı şükür düştü ama o stres çevre faktörünü saymıyorum bile.. Ama dünyada benden mutlusu yok gerçekten annelik inanılmaz bir duyguymuş ♥️