Bütün linçleri göze alarak yazıyorum çok linçlemeyin kızlar😅 ama söylemeden geçemicem okurken düşündüm de bende böyleyim panik atağım var pimpirikli bi insanım genelde kendi işime pimpiriklenirm kimseyi darlamam ama bazısı kendini tutamayabiliyor adı kayınvalide olduğu için batıyor olabilir mi i? Annemiz de karışabilir ama onu takmayız misal. Görme duyma işitme boşver konuşsun dursun yine sen bildiğini yaparsın kafana takacak kadar büyük meseleler değil çok şükür. 😊