Ygtakn Kızlar benim 7 aylık oğlum var kardeşim gecen hafta doğurdu ve bi prensesimiz oldu.Bugun kardeşimin bebeginin altını degiştirirken fark ettim genetal bölgesinde hanı çıkık gibi önde ilk kez böyle gördüm .Yeni doğan bebekde böyle mi oluyor
Laden Ygtakn zayıfsa bebiş ondandır. Benim kızımında öyleydi kilo aldıkça düzeldi. Merak etmeyin düzelecektir☺️
Zalimsin Ygtakn normaldir yani tontişse biraz anormal Bi durum olsaydı doktor söylerdi çünkü bakıyorlar kapalılık vs için
Ygtakn mom24532 bende ilk kez gördüm hani daha önce bu kadar kücük bebek görmedim ondan dolayı da korktuk
BaharDurum Ygtakn biraz erken mi doğdu benim bebeğim 37. Haftada doğdu 2845 gramdı küçük olduğu için öyle olmuş kilo alıp biraz büyüyünce düzeldi ☺️
Ygtakn mom24532 çok haklısınız aslında anormal olsa bugun doktor kontrlüne gitti orda söylerdi doktor
mom24532 Ygtakn bizde 12. Gününde gittik doktor kontrolüne bizede birşey demedi. Ama bende gerçekten acaba normal mi diye düşündüm 🙂
Ygtakn Zalimsin evet bende öle düşündüm sonradan hanı sabah kontrolu vardı farklı bi durum olsa aöylerdı
Ygtakn BaharDurum 38 de dogdu ama kilomuz biraz düşük dü 2,900 dü sanırm dediğiniz gibi kilodan dolayı