Merhaba bebeğim uykuya dalmak üzereyken meme ile kavga ediyor çırpınıyor kendini uyandırıyor
Önceleri çok gazlı olduğu için gazdan yapıyor sanıyordum ama şimdi uykuya dalmak üzereyken yaptığını fark ediyorum
Gazi varken de yapıyor ama o zaman bacaklarını sallıyor şimdi ise kollarını sallıyor
Dr video gönderdim gaz olabilir ama nörolog da görsün dedi
Sizce önemli biseymidir başına gelen var mı
??