Bebeğim 2 ay 10 günlük ilk ayından sonra kaka problemi oldu sonra düzeldi derken 1 haftadır zorlanarak kakasini yapıyor kabız değil ama ıkınarak yapıyor birde bir haftadır emdikten sonra az bisi kusuyor.
Zorlanarak yaptığı kaka bazen çok hafif balgam gibi oluyo... Kusmada da çok az balgam var sanki.
40ı çıktıktan sonra bronsiolit olmuştu bi hafta hava vermiştim onla ilgili olabilir mi?
Başına gelen varsa konu hakkında yardımcı olabilir mi?
8mayis ta kontrol var O zamana kadar beklemeliyim yoksa gideyim mi😑