ZehraSareMom Kızlar kızıma bayramlık olarak sizce hangisi, elbiseyi çok beğendim bebeklere çok yakışıyor bu tarz elbiseler ama mavi de çok hoş sizce 😀
ZehraSareMom Azsekerlikahve Yaaa çok cicili şeyleri sevmiyorum galiba 😀bir bebeğin çekiminde bu tarz bir elbise görmüştüm İnstagram da çok beğenmiştim o yüzden elbise de cazip geliyor 🥰teşekkür ederim 🎈
idillinamom Mavi olan güzel aslında. Alternatif fikir olması açısından paylaşıyorum. https://ty.gl/w6zmz0mb3 kızıma bayramlik olarak bu elbiseyi aldım. Çantası,bandanası da dahil. Harika duruyor 😊