irem_gngr Bebeğim aşırı gazlı bir bebek ekstra reflüde var mama olarak aptamil nutricia tüketiyoruz lütfen mama bilenler önerebilirmi gaz yapmayan iyi gelecek olan gazdan uyuyamıyor bile bebeğim
PirayeMom irem_gngr öncelikle probiyotik kullanmalısın. Mama olarak sma kullanıyoruz anne sütüne en yakın olan o hipp denedim bebeğim sevmedi ama sma ya bayıldı.
Musam irem_gngr peki mamayı içebiliyor mu yani içmek istiyor mu gazdan dolayı içmek istemez diye düşündüm de
irem_gngr Musam hayır aksine mamayı aşırı içiyor ama ne yapacağım bilmiyorum hangi mamayı alacağım çok çaresizim şuan
PirayeMom irem_gngr önceden çoktu ama düzenli olarak iki ay probiyotik verdim ve mamayı değiştirdikten sonra daha sıkıntı olmadı. Yiyor gazı hemen çıkıyor güzel güzel uyuyor. Çok şükür bana ihtiyaç duymadan günde iki kere kakasını da yapıyor gazını da çıkarıyor
Busra0102 irem_gngr canım sen reflü için olan mamalar var ondan almalısın benim oğlumda da reflü den supelendi bebelac reflü maması almıştım onda rahatlamışti gazıda kalmamıştı şimdi 4 yaşında