İlk evlendiğim sene 3 kez yıkatmıstım gıtsın dıye, sonrakı yıl da ıkı kez ama gıtmemıstı. Yer olmadıgı ıcın kendım yıkama sansım yoktuu, kndın yıkayınca daha cabuk gıdıyor acıkcası. Islak fırcayla fırcalarsanız daha cabuk gıdıyor, tabı tek seferde kurtulamazsınız ara ara fırcalamanız gerek, saglıkla🙏🏻🌺