Bebeğim bir kaç haftadır sol memeyi emerken ağlıyordu. 2 gündür sağ memede de ağlıyor. Sanki az emiyor. Açmış gibi geliyor. Çünkü uyutuyorum 10 dk sonra ağlayarak tekrar uyanıyor. Ne yapmalıyım sağıp mi versem. Sütüm de var. Ama emmiyor. Eme reddi böyle birşey mi. Gerçekten çok yoruldum artışı üzülüyorum da böyle yaptıkça