Merhabalar bebeğim 1 aylık ve bugün hepatit b ikinci doz aşısını oldu. Normalde hep uyuduğu saatlerde inanılmaz huysuz 2 saat içerisinde neredeyse 6 kez emzirdim ve süt kalmadı artık memede o da memede emip uyumak istiyor sanki hiç emmemiş gibi aç ve hırsla emiyor. Bugün yaptırdığımız aşı böyle bir huzursuzluk yapar mı?