NamelesS Herkese merhaba, kaçıncı aydan itibaren pütürlü gıdaya geçtiniz geçerken zorlandınız mı nasıl bir yol izlediniz paylaşır mısınız? 😌
Birgaripanne NamelesS Hep çatalla ezip verdim. Arada pütürlü kalınca iyice ezmedim. Pütürlü yerler gelince çiğniyor ve sonrasında çıkartıyor.
NamelesS Birgaripanne Kızımda zorlanıyor biraz ağzında tutuyor pütür gelince sevdiği şeyler olunca yutuyor.🤷🏼♀️
Birgaripanne NamelesS Doktorumuz çiğneme refleksinin gelişmesi için hafif pütürlü bırak dedi. Kesinlikle blendır kullanma dedi. Çatalla ezseniz çiğneme refleksi gelişir diye düşünüyorum. Sevdiği şeyleri hafif pütürlü verin. ( bu arada 6 ay 16 günlüğüz)
Talhaninannesi NamelesS ilk 2 hafta felan blenderdan geçirdim aşama aşama puturluye geçtim..çatalla ezerek devam ettim..
ozi Ayda geçtik. 6 ayda ek gıdaya başladım. İlk bir iki blendirla ezdim. Sonra çatalla. Baktım yiyor daha büyük püturlü verdim. Şimdi 8 aylığiz. Ve yiyecegin yumuşaklığına göre pütürlü veriyorum. Bazen az bazen büyük pütürlü.
Deletedmom115 NamelesS 9. Ayda falan geçebildik yutkunma sorunu vardı çünkü boğazında kalıyordu 9. Aya kadar blender kullanmak zorunda kaldım
snysngn NamelesS bizde ek gıdaya yeni geçtik. bende en başından çatalla ezip vermeye başladım. instadan takip ettiğim bi doktor var oda öyle öneriyor.
AliyeAsel NamelesS bende genellikle 7 aydan sonra vermeye başladım can bizde çiğnemeyi biliyor diye eziyor onu bi şekilde ☺️
AliyeAsel NamelesS bende genellikle 7 aydan sonra vermeye başladım can bizde çiğnemeyi biliyor diye eziyor onu bi şekilde ☺️
AselZeynepli NamelesS merhaba . 7 aylikken basladim alissin diye . Suan 9 aylik olacak . Öğürme felan yasamiyoruz masallah yiyor guzelce . Pankek felan yapip eline veriyorum yiyor .
deleted2310 NamelesS Önümüzdeki hafta başlayacağım hep ezip vermeyi düşünüyorum blender hiç kullanmayacağım.