Merhaba kızlar. Bir yaşında kızım var üç gün önce parkta bir köpek sevdi çok temiz görünümlü tatlı bir köpekti kaşınır gibi hareketler yapiyodu sahibi tasmayi çıkarmak istediği için yaptığını söyledi. Neyse iki gündür kızım kafasını kaşıyıp duruyor öyle gür veya çok saçı yok kafa derisi görünür hala az ve seyrek saçı uzun da değil ben bir şey göremedim pek de anlamam ama sirke denen şeyin zor göründüğünü biliyorum. Bit midir sizce ya. Öyle olsaydı bize de gelmez miydi kaç gündür ? Sanki canı istediginden değil de baya kaşınıyormuş gibi kaşıyor. Tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum