ma9419 Konuşsalar bile henüz beyinleri yeterince gelişmediği için ağlayarak, bağırarak iletişim kurmaya devam ediyorlar maalesef. Yani çok uzun bir süre bunu beklemek hayal ☺️ Ayrıca inatlaşmalar çok fazla oluyor konuşunca. Her şeye itiraz, söylenme daha beter kısacası.