irva cicekannesi22 Şikayetleri bende okudum ama hiç sorun yaşamadım daha 2 aydır.Tabi ilerisi için ne olur bilemicem canım.
123ab cicekannesi22 avent ile ilgili çok olumsuz yorum okudum bende tommee tippee aldım henüz yorum yapacak kadar kullanmadım ama aklınızda seçememek olarak durabilir
Saitkereminannesi Plastık olanlar koku yapmıyor mu ? Baby plus biberon kullanıyoruz koku yapıyor ondan önce de farklı markaydı oda koku yaptı
Mamaqueen cicekannesi22 avent kullaniyorum belli sure sonra akitma yapti hemde baya akitiyor. Kokuda yapiyor acikcasi
Derincim2419 cicekannesi22 Gereksiz pahali almayin bence, 2 senedir en ucuzundan en pahalisindan denedim, birkere dusurunce akitmaya basliyor ben ⅔ ayda bir atip yenisini aliyorum
cicekannesi22 Derincim2419 Ucuzunu aldım canım aşırı akıtıyor her taraf su oluyor kaliteli alıp uzun süre kullanmak istiyorum ama secemiyorum
Derincim2419 cicekannesi22 iste uzun sure kullanabilceginiz bi suluk yok, hepsi akitiyor bir zaman sonra, ve koku yapiyor